środa, 6 marca 2013

WIOSENNE KWIATY


Właśnie zakupiłam przepiękne wiosenne kwiaty. Poprzednio były różowe goździki, teraz są żółte narcyze. Wiem że dużo tych kwiatów, ale uważam że nie ma bardziej wiosennego elementu.
Dla mnie żywe kwiaty odzwierciedlają wszystko to co najpiękniejsze w naturze.
Zresztą ten ostatni zakup kwiatów podziałał na mnie inspirująco i postanowiłam w takich kolorach urządzić tegoroczną Wielkanoc. Więc mój stół w tym roku będzie żółto, zielono, niebiesko, biały. Oczywiście skłaniam się ku pastelowym odcieniom tych barw.
Na razie zaś wybieram się z małżonkiem do IKEA, aby poszukać mebelków dla córci, ponieważ planuję przerobić jej pokój. O efektach moich prac na-pewno Was poinformuję. Jeszcze czeka mnie niewielka przeróbka kuchni. Mój mąż jest lekko przerażony, a ja wiem że przyszła wiosna, bo chcę wszystko przerabiać. No i rozsadza mnie energia.
A po wyprawie na siłownię nie było tak źle, w sobotę idę znowu. Mąż się cieszy że w ten sposób rozładowuje nadmiar energii, bo nie chciałby burzyć ścian.
Pozdrawiam gorąco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz