piątek, 3 maja 2013

WIOSENNE PRZEMEBLOWANIE



Witam Wszystkich. bardzo dawno mnie nie było i trochę wypadłam z obiegu. Pomału jednak wracam do przeglądania innych blogów do pisania własnego.
Za oknem już wiosna na całego. Świat wygląda pięknie (nawet mój balkon, który po zimie wymaga sporo pracy), wszystko się zieleni i rozkwita. Udało mi się na razie obsadzić tylko dwie doniczki z kwiatami. Więcej prac na balkonie planuję w przyszłym tygodniu, ponieważ będę miała upragniony urlop. Zamierzam zabrać się za balkon, dom , ale przede wszystkim pobyć z moją córcią.
W ostatnim poście pokazywałam komodę, którą chce przemalować na kolor biały do tej pory mi się to jeszcze nie udało. Chciałam zabrać się za to wczoraj, ale deszcz skutecznie uniemożliwił mi to zadanie. Drugie podejście paluję jutro. Zakupiłam ostatnio na Limango kilka drobiazgów do mojej kuchni. Zastanawiam się, jak je zagospodarować. Pozdrawiam gorąco.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz